Oto plan Waszej pracy:
Etap 1:
Podzielcie się na dwie grupy:
Grupa pierwsza - Historycy.
- zbierzecie informacje na temat historii Sparty, jej ustroju i znanych Spartan,
- na podstawie zgromadzonych informacji stworzycie definicje, które umieścicie w internetowym słowniku .
Grupa druga - Kulturoznawcy.
- zbierzcie informacjie na temat uzbrojenia, codziennych obyczajów i religii Spartan,
- na podstawie zgromadzonych informacji stworzycie definicje, które umieścicie w internetowym słowniku.
Pamiętajcie, że ten etap wymaga od Was współpracy i podziału obowiązków, bądźcie kreatywni, a jednocześnie nie zapominajcie o tym, iż definicje muszą być rzeczowe, czasem też mogą być poparte ilustracjami lub filmami.
Etap 2:
Umieście definicje w słowniku, który opublikujecie w internecie. Pamiętajcie, że definicje w słowniku powinny być umieszczone w porządku alfabetycznym.
Etap 3:
Wynotujcie mocne i słabe strony starożytnej Sparty, a następnie wyciągnijcie wnioski na jej temat. Pamiętajcie, że ma być to Wasza ocena starożytnej Sparty.
Etap 4:
Odpowiedzcie na pytanie zawarte w "Temacie". Uwzględnijcie to, czy starożytna Sparta mogła przetrwać jako silne państwo. Inaczej mówiąc, czy Leonidas widział rozkwit swego państwa w przyszłości, czy raczej mógł przewidywać jego upadek - utratę dominującej pozycji w antycznej Grecji? Weźcie pod uwagę informacje zawarte w słowniku, który sami stworzyliście oraz wnioski z "Etapu 3". Pamiętajcie, że ta odpowiedź powinna zawierać wyczerpujące uzasadnienie!!!
Grupa druga - Kulturoznawcy.
- zbierzcie informacjie na temat uzbrojenia, codziennych obyczajów i religii Spartan,
- na podstawie zgromadzonych informacji stworzycie definicje, które umieścicie w internetowym słowniku.
Pamiętajcie, że ten etap wymaga od Was współpracy i podziału obowiązków, bądźcie kreatywni, a jednocześnie nie zapominajcie o tym, iż definicje muszą być rzeczowe, czasem też mogą być poparte ilustracjami lub filmami.
Etap 2:
Umieście definicje w słowniku, który opublikujecie w internecie. Pamiętajcie, że definicje w słowniku powinny być umieszczone w porządku alfabetycznym.
Etap 3:
Wynotujcie mocne i słabe strony starożytnej Sparty, a następnie wyciągnijcie wnioski na jej temat. Pamiętajcie, że ma być to Wasza ocena starożytnej Sparty.
Etap 4:
Odpowiedzcie na pytanie zawarte w "Temacie". Uwzględnijcie to, czy starożytna Sparta mogła przetrwać jako silne państwo. Inaczej mówiąc, czy Leonidas widział rozkwit swego państwa w przyszłości, czy raczej mógł przewidywać jego upadek - utratę dominującej pozycji w antycznej Grecji? Weźcie pod uwagę informacje zawarte w słowniku, który sami stworzyliście oraz wnioski z "Etapu 3". Pamiętajcie, że ta odpowiedź powinna zawierać wyczerpujące uzasadnienie!!!
0 komentarze:
Prześlij komentarz